reklamationsret

I Som kunde har du altid ret til at reklamere over en købt vare hos Børneantikvariatet. Dette kan du gøre via kontaktformular, e-mail, facebook eller instagram. Dine kontaktoplysninger i form af navn, adresse og e-mail skal altid oplyses ved reklamationen, ligesom du skal konkretisere din begrundelse for at reklamere.

Når du handler børnebøger hos Børneantikvariatet, er det vigtigt at vide og forstå, at børnebøgerne dels er af ældre karakter, dels er brugte på salgstidspunktet. Du køber altså en børnebog, som i de fleste tilfælde har spor fra tidligere ejere. Der må derfor forventes mindre brugsaftryk, f.eks. bladreaftryk, små hak/mærker og lign. Ligeledes har de fleste ældre børnebøger en vis særegen duft, f.eks. fra at have ligget på loftet hos tidligere ejere.

Alle bøger har gennemgået et syns- og skønstjek af Børneantikvariatets indehaver og oplysninger om standen udover de almindelige forventelige brugsspor er oplyst under bogbeskrivelsen på webshoppen. Oplever du, at der er markante uoverensstemmelser mellem standsbeskrivelse og modtagelsesstand, har du naturligvis ret til at reklamere. Børneantikvariatet kan dog ikke gøres ansvarlig for skader sket under fragten, hvor du derimod skal kontakte fragtleverandøren direkte

Børneantikvariatet godtager aldrig skader på bøger, som du som køber selv har forårsaget

Accepteres reklamationen af Børneantikvariatet refunderes alle dine betalinger, herunder fragten.

Skulle det mod forventning ikke lykkes at finde en løsning på din reklamation, har du naturligvis en klagemulighed. Læs herom på www.forbrug.dk. Du kan derfor kontakte:

Center For Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.